Saturday, March 28, 2009

saya bukanla seorang yang baek.

hidup ni kite akan jumpa mcm2 org..mcm2 pe'el la org cakap..kadang2 kite bley terima.n kadang2 kite mesti rasa menyampah..ops! mmg pon..
kadang2 tu jugak,org cuma nk amek kesempatan atas diri kite..kesempatan jenis mcm mane?..haa yg tu kte xtau..lu pk la sendiri..kate nabil..
da abeh exam ni mcm2 plak nk merapu nye..ntah la..lately,aku rs mcm hidup ni da makin x adil for certain people like me..aku ni bukannya type of emo-person..aku ni epy go lucky je..tp ble da sumthing happend badly to me,i just feel like aarghh.nk cekik2 org tu..haha..
org mane?..ha..yg tu x payah la gtau..huhuhuhu..keep ur mouth shut up!

ye! sy bukanla seorng yg sgt baek ati..b4 i think bout other people,i need to think bout my self..bila smp masa aku,aku wat je keje aku tp ble smp masa org tu die wat derkkk je..i hate that!! so people, do sumtink dat i can hate u..bla bla bla..then wat muka x bersalah..aku geram..ggrrrr!!

huh! arini ari melepaskn emo kt blog..
x saba nk balik rumah..hurmmm..

utk org tu, sape y makan cili die terasa pedas nya..

No comments: