Thursday, March 26, 2009

yeay~ final da abeh

yeay~! final paper exam da abeh..huhu..seronok ni..tp exam vr td mcm susah giler..penat dok ngarut2..gulai kawah masak kicap sume ade td..huhu
denga cite da la sir excident..cian sir..saya da sediakan kiriman gulai2 sume yng da selamat ngarut dalam paper exam...arap2 sir cepat sembuh..jgn tekejut plak bc paper exam saya td..kuikuikui~
waa..kalau ikutkan ni last paper aku kt uniten..tp da terextend satu sem..huhu..data struc!! wait for me..takot nye!! x penah denga lagi org ckp subject data struc senang..pandai2 org pon mesti cakap susah..adoiii...ni cuak ni..next sem ngn fyp2 lagi..huhu..insyaAllah nk start da wat time praktikal ni..mintak2 la 3 bulan dok umh tu keje aku wat fyp bukan keje kaco adik2 aku haha

to dear: gud luck! yOsh.we can do it. =)

No comments: