Wednesday, September 30, 2009

So,this is the time!

mungkin sem ni sem last kt uniten ni..hope so ;) tp kte x tau ape akn jadi n't.
berharap kua la saya dr uniten bulan 11 ni..insyaAllah..smlm pegi tny kt BA pasal fees.
sbb saya sem ni sume tanggungan ayah.dah x dapat ptptn..lagi 10 ari kena settle fees..hurm :{
insyaAllah bley settle..n smlm sempat dear pegi amek buku graduan utk saya selak2 dalam tu cari pasal keje..



buku tu bagus la utk kite joint dunia keje ni..name buku tu GRADUAN..ni la da tiba masa utk saya send resume n cover letter to company2..cari keje ni bukan senang..huh! gemuruh~ aritu saya da send resume n cover letter utk company it jugak la..dah dapat panggilan interview tp.....terpaksa dibatalkn sbb saya masih belajar..dah uniten suh anta utk final sem student mmg la tengah belajar lagih..lol la uniten ni..mesti ade miscom mane2..



tp saya x putus asa..mungkin rezeki saya lain hari kot~ insyaAllah ;)

harap sem ni dapat maintain pointer lagi..saya bukanlah pelajar pintar..tp usaha itu ada.mencukupi. ;) klau sem lepas target pointer saya 3.5 tidak tercapai tp saya masih bersyukur sbb still dapat 3 n above.sem ni sgt takot..mungkin 3 je target..project sgt mls nk wat.huuu T_T


No comments: