Tuesday, September 8, 2009

Untuk pertama kali

yes! yes! untuk pertama kali nya saya tukar layout blog ni..
tetiba je rs nk tukar layout..sblm ni dok pakai yg itam tu je..skali skali tukar yg best cikit la.heheh..

mungkin next time saya akan tukar lagi..hurm..

arini mood saya biasa.x hepi dan x sedih.xtau knape saya rs mcm ni..nk update blog pon malas..

klau dok bc2 blog org tu rajin plak..aritu ade terbc blog rina a.k.a CC..die ade cerita pasal feelings..bg saya blog ini tempat saya kongsikan cerita harian saya dengan sape2..tp mungkin utk sesetengah org lain blog adelah tempat utk die luahkn perasaan or somethings..it depends on someone la kn..

manusia, orang, people x sama perangai mcm kte..

ade org suka menderma, ade org suka menerima
ade org peramah, ade org pendiam
ade org aktif, ade org pasif
ade org suka habiskan duit, ade org suka simpan duit
ade org makan byk, ade org makan sikit
ade org rajin, ade org malas

mcm2 jenis org ade kt dunia ni..whatever it is,we need to fix ourself into others,bukan force others to fix into you..

No comments: