Tuesday, October 6, 2009

Perang Perang Perang!!

dengan ini saya, Che Nurul Syamimi Binti Che Soh mengishtiharkan perang!! perang!! perang!! kepada gemuk..ops! berat badan berlebihan..bukan kepada org lain, tp saya sendiri!!..


skrg dah xde sape ckap eh ko makin kurus mimi.sedey nye!! T_T. sume org cakap saya makin gemok dan gemok dan tembam dan makin mengembang.adoi sedey!


dlu dalam 2 tahun lepas berat badan saya hanya 43..lame giler mantain x naik..dan skali die naik smp 47 dan naik naik naik x brenti smp la skrg 51..huuu T_T yela.saya skrg dok tingkat 6 murni.x naik tangga dah skrg.pegi cls tingkat 1 pon nk naik lif.huhu


en Dear skrg pon tengah mengamal mkn sihat hidup lame.huu~ skrg saya nk ikut jejak langkah die..saya nk turun kn berat badan kepada 47 je dlu..nk tau result? tunggu la saya nk diet la ni..td bru je mkn laksa penang.sedap tuu..beli kt pasar mlm shell.heh!


esok! pg2 lepas smyg subuh saya ingin mencuba perkara baru! iaitu jogging! hahaha.bunyi klaka giler..sbb selama hidup 22 taun ni x penah kot jogging pagi2 buta..hahah..tp saya ingin mencuba!! chayok2 mimi! kamon.mesti bley..



p/s: mencari sport shoes.huu

No comments: