Sunday, November 1, 2009

Im over it

yey me~! tangan menggigil gigil ni nk update blog..
sudah habis segala penat lelah nak muntah dok membaca dan menghafal coding semalam.
arini sudah selesai. Alhamdulillah. ;)
walaupon ade soalan yang saya tak dapat jawab sebab blur jap.ape soalan ni merapu kt kertas ni? pastu bila dok tenung je lama soalan tu..dia keluar satu ayat "klau dah tak reti jwb tu tinggalkan jela..BAHAHAHAH" ok! skip~

tp at least saya merapu banyak gak la..insyaAllah encik zaliman hensen suara haluih tu faham apa yg saya dok merapu tu.hehehe ;p

dan seperti yang telah dinekadkan di dalam hati.mau amek gamba depan exam hall sudah terjawab........SAYA BERJAYA AMBIL GAMBA DALAM EXAM HALL.ok! dalam exam hall bukan luar tau!


next entry akan saya post gamba tu ;p


p/s: hati sayu sebab ni last paper kt uniten. sob3~

2 comments:

fairuz said...

yeay, sy pon habih exam gak...
same la kite, merapu jugak jwb tadi nih.. mintak2 lulus la hohok.

ohmimie! said...

xpe fai~
at least we try our best!