Saturday, November 7, 2009

Red Warriors

entry ini akan mengandungi unsur unsur per"negeri"an sikit..sape jelek, sila jangan baca. eh, tak pasal.haha.

esok! eh.arini la..skrg pkl 1.17 am.so kira arini la kn? bola sepak piala malaysia akan berlangsung di stadium bukit jalil..hahaha.tak pasal plak post pasal bola..saya bukanlah peminat bola sepak pong~ even tak tau macam mane diorng main..cuma nk post kt cini sebab red warriors kto masuk final kali ni weh!! gomo kelate gomo!

hahah.azni..kto tengok sapo mene weh..kalu mu mene,aku blanja mu minum air kt rumah mu. ;p
kalu aku mene, aku nk suruh mu bwk aku jale2..hehehe.

mari kwan2 tgk bola mlm esk..pkl brape? hurm..8 lebih la kot..tv? tv1 rasa nya..haha.nmpk sgt x tau..

KELANTAN
VS
NEGERI SEMBILAN
p/s: sori azni.tercekik plak tang negeri sembilan tu.haha ;p

No comments: